تصاویر اختتامیه جشنواره ی اول

DSC08748

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

6 پاسخ

  1. هاست ویندوز می‌گه:

    بسیار عالی!
    سپاسگزارم بابت زحماتی که میکشید و مطالبی که در سایت قرار میدید.

  2. رها می‌گه:

    آقا اتفقا دمتون خیلی هم گرمه، تا باد چنین باد… همین که خلاقیت محوری و ساختار شکنی علمی در داستان را دنبال میکنید یعنی خیلی از خیلی ها که خیلی ادعا ها هم دارند جلویین… کجا کسی راه درستی رفته و ازین چوب ها به چرخش ندیده ؟

  3. غلامرضا شریعتی راد(شین.راد) می‌گه:

    به نظر حقیر نشریه چاپ شده ، که اثار برگزیده در آن چاپ شد، زبان گویای تمامی ناگفته های این جشنواره است. جشنواره ای که در تقویم برگزاری آن در تمامی مراحل، حتی یک روز بالا و پایین نشد. دوست عزیزی که جشنواره حیرت را متهم می کند، که همه چیزش از پیش تعیین شده است، باید این نکته مهم را مد نظر داشته باشد که حیرت یکی از معدود جشنواره هایی است در حوزه داستان کوتاه، که به جز داستان کوتاه چیز دیگری را دنبال نمی کند. اینقدر کم لطف نباشیم. باید در مقابل همچین حرکت های جسورانه ای در داستان کوتاه کرنش کنیم، چرا که تلاش دارد داستان را از ورطه تباهی و ادبیات سفارشی و بی مقدار نجات دهد.البته شما بی تقصیرید در اظهار نظرتان، چرا که جشنواره های زیادی در همه رشته های هنری در اشاعه بی اعتمادی از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

  4. وحید شعبانی می‌گه:

    من پیش از این فقط یکبار برای جشنواره ها داستان فرستاده بودم. از بس که به نوع برگزاری بدبین بودم. اما در جشنواره حیرت، بدون حتی کمترین آشنایی بین من با عوامل برگزاری یا شرکت کنندگان، نوشته ام، ساطور مریل استریپ تا نیمه نهایی بالا رفت. دبیر جشنواره به من ایمیل زد. داستانهای کتاب شده ی جشنواره را برایم به درب منزلم در گیلان فرستاد. بیوگرافی همه برگزیدگان روی سایت قرار گرفت. و مهمتر و مهمتر و مهمتر از همه، این جشنواره موضوعی و مناسبتی و سفارشی نبوده و حتی متون را بدون کمترین سانسوری مورد ارزیابی فنی قرار داده. از عکسها پیداست که هیچ مقام مسئول و سفارش دهنده ی کلاش و حامی مالی هنرنشناسی در جشنواره نبوده. از عکسها پیداست که این آدمها برای خود هنر این زحمت را به جان خریده اند، نه برای خودنمایی و سرکیسه کردن بیت المال و رزومه ی جناحی و حزبی و فرقه ای پر کردن.

  5. بهار می‌گه:

    بهتر نیستاینجشوارهرو خانوادگی برگذار کنید چون از همینعکس ها می توان فهمیدکه شرکت کنندهها همه سرکارند و برگزده ها همه قبل از شروع مسابقه معلوم !

    • مجید خادم می‌گه:

      از غلط های املایی و ویرایشی و لحن جالب شما که بگذریم، [که اگر داستان شما هم این گونه بوده، حتما در همان مرحله ی اول حذف شده] از میان نویسندگان 40 داستان برگزیده، تنها 11 نفرشان در این عکس ها حضور دارند که 5 نفر از این 11 نویسنده، مهمان ما بودند و از شهرهای دیگری (یاسوج، تهران، خرم آباد، کرج، خرامه) برای اختتامیه آمده بودند. ضمنا می توانید برای آشنا شدن با برگزیده ها و شهرهای آن ها به نشریه یا صفحه ی باشگاه برگزیدگان در همین سایت مراجعه فرمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *